Всеукраїнський конкурс “Вчимося заповідувати”

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження, усе це є складовою компетентності в галузі природничих наук. Для формування цих складових ми з учнями 7-Б класу прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі “Вчимося заповідувати”, метою якого є знаходження у місті столітніх дерев, їх опис, характеристика та догляд і збереження. У ході написання роботи ми з здобувачами освіти провели натурне дослідження, знайшли у місті 7 таких дерев, виміряли обхват їх стебел, щоб визначити їх вік, описали їх сучасний стан, виготовили лепбуки про них. Також провели просвітницьку роботу, розказавши учням початкової школи про цінність таких дерев, їх значення та принципи охорони, виготовили для них пам’ятки, у яких розповіли для чого оберігати ці дерева та GR-код з картою міста, де можна знайти ці пам’ятки природи для формування усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства. Це важливо!

Залишити відповідь

До Дня доброчесностіДо Дня доброчесності

До Дня доброчесності учні лыцею дізнались, що таке академічна доброчесність, ознайомились із основними порадами академічної доброчесності школярів у закладі освіти, провели інформаційний “Магічний урок” доброчесності. Перетворювали негативні вчинки в позитивні.

Всесвітній день хліба та Всесвітній день здорового харчування.Всесвітній день хліба та Всесвітній день здорового харчування.

16.10.2023р у 4 Б класі ліцею 15 відзначали Всесвітній день хліба та Всесвітній день здорового харчування. Діти з цікавістю ознайомились з історією виникнення хліба, дослідили шлях хліба від лану до

День толерантностіДень толерантності

День толерантності у 15-тій!Толерантності потрібно вчитися і можна навчитися! Навчання починається з дітей, яких не варто вчити бути просто «такими як всі», а, поважаючи інших, висловлювати свою точку зору та