Батьківська сторінка

ПОЛОЖЕННЯ про батьківську раду Камянець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області

Шановні батьки!

Піклуючись про безпеку в інтернеті наших закомп’ютеризованих дітей, порадьте їм переглянути  відео тут і ось тут та зазирнути у безпечну веб-країну Он-ляндію

Увага, БУЛІНГ!

До уваги учасників освітнього процесу!

Повідомляємо Вам, що діє урядова “гаряча лінія” 15-47 з питань протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству щодо дітей.

ПОЛОЖЕННЯ про академічну доброчесність учасників освітнього процесу 2023

ПОЛОЖЕННЯ про академічну доброчесність учасників освітнього процесу 2019

Перелік назв об’єктів топоніміки міста Кам’янця-Подільського, які були перейменовані, а саме: вулиці станом на 02.11.2023р.

Додаток 2 до наказу Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області від   05.11.2021  року № 213 

Спільне звернення 2021

Додаток 2 до наказу Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області від  11.11.2020  року № 175

Спільне звернення

Міністерств до батьків

 Міністерство надзвичайних ситуацій, Державна інспекція техногенної безпеки та Міністерство освіти і науки України вкрай стурбовані зростанням загибелі та травмування дітей. За статистикою, в нашій країні в мирний час внаслідок нещасних випадків щодня гине 4 дитини!

Легковажне поводження дітей з вогнем, газом, незнання елементарних правил безпечної поведінки – першопричини сумних та трагічних наслідків. І виною цьому – батьківський недогляд. Статистика трагедій свідчить: здебільшого нещастя трапляються тоді, коли діти залишаються вдома самі, без нагляду дорослих.

Кількість смертельних випадків та травмування серед дітей змушує звернутися до кожного громадянина, особливо до батьків.

  

Шановні батьки!

Не залишайте дітей без нагляду!

Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті.

Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією.

Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми.

Пам’ятайте, ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди – потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.

Пам’ятайте, що життя наших дітей залежить лише від нас самих.

        

Поради батькам п’ятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність – як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

Поради соціально-психологічної служби школи

Памятка для батьків.

·         Ніколи не займайтесь “виховною роботою” в поганому настрої.

·         Чітко визначте, що ви хочете від дитини (і поясніть це їй), а також дізнайтесь що вона думає з цього приводу.

·         Надайте дитині самостійність не контролюйте кожен її крок.

·         Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні і недоцільні кроки до мети.

·         Не пропустіть моменту коли досягнуто перщі успіхи. Відмітьте їх.

·         Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона осмислила її.

·         Оцініть вчинок, а не особистість. Памятайте: сутність людини і її окремі вчинки не одне і те саме.

·         Дайте дитині відчути (посміхніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, незважаючи на помилку.

·         Ви повинні бути твердими, але добрими.

 

Нагадування батькам

Ваші обов’язки та відповідальність

 

Якщо, Ваша дитина:

·         пропускає уроки без поважної причини;

·         хамить, грубіянить, бє, штовхає, відноситься з неповагою до вчителів, адміністрації школи;

·         зриває та регулярно не готує уроки;

·         була замічена за курінням, алкоголем, бійкою чи крадіжкою;

·         відноситься з нахабством: обзиває, бє учнів школи.

Якщо, Ви:

·         не реагуєте на скарги вчителів, адміністрації школи;

·         ведете себе аморально по відношенню до вчителів, погрожуєте, грубіяните;

·         не займаєтесь вихованням дітей;

Проводяться такі види роботи:

1.Девіантних учнів ставлять на шкільний облік

а) розробка картки вивчення та обліку учня;

б) розробка соціально-демографічного паспорту на дитину;

в) аналіз навчальних досягнень дитини;

г) складання акту обстеження житлово-побутових умов;

д) характеристика “важкого” підлітка.

2.У випадку невідвідування школи соціальний педагог здійснює:

а) подання та акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини начальнику служби в справах неповнолітніх;

б) подання та акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини в управління освіти і науки.

3.У випадку неодноразового звернення в службу в справах неповнолітніх здійснюється:

а) притягання батьків до адміністративної відповідальності;

б) подання характеристики на учня;

в) свідчення на комісії виконкому міської ради.

4. У випадку неоднарозового притягнення батьків до адміністративної відповідальності здійснюється співпраця з службою в справах неповнолітніх у зв’язку із ініціюванням позбавлення батьківських прав.

5. У випадку скоєння злочину соціальний педагог:

а) подає характеристику учня в міліцію;

б) присутній на допитах;

в) подає характеристику в суд;

г) присутній та дає свідчення на суді.

До уваги  батьків  та учнів!

На звернення батьків щодо коригування семестрового балу розяснюємо, що відповідно нормативних документів, Статуту школи:

2.15. У триденний термін після виставлення семестрового балу батьки (особи, які їх замінюють) учнів (вихованців), які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника загальноосвітнього навчального закладу із заявою про проведення відповідного оцінювання, у якій пояснюють причину та необхідність його проведення.

2.16. Наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу створюється комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його заступник) та членів комісії: голови методичного об’єднання, учителя, який викладає предмет у цьому класі, а також затверджується графік проведення оцінювання. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше п’яти днів після подання заяви. У разі хвороби дитини чи інших непередбачуваних обставин термін може бути подовжено.

2.17. Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні шкільного методичного об’єднання і затверджуються керівником навчального закладу. Завдання мають охоплювати зміст усіх тем, що вивчалися протягом семестру. Оцінювання проводиться у письмовій формі. Письмові роботи зберігаються протягом року.

2.18. На голову комісії покладається відповідальність за об’єктивність оцінювання та дотримання порядку його проведення. Комісія приймає рішення щодо його результатів та складає протокол. Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригований семестровий бал не може бути нижчим за семестровий.

2.19. За результатами оцінювання видається відповідний наказ керівника навчального закладу. Скоригована семестрова оцінка за І семестр виставляється до початку ІІ семестру, за підсумками ІІ семестру – не пізніше 10 червня поточного навчального року. 

2.20. Коригування річної оцінки не допускається.