Батьківська сторінка

ПОЛОЖЕННЯ про батьківську раду Камянець-Подільського ліцею  № 15 Кам’янець-Подільської міської ради  Хмельницької області

ПОЛОЖЕННЯ про батьківську раду Камянець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області

Шановні батьки!

Піклуючись про безпеку в інтернеті наших закомп’ютеризованих дітей, порадьте їм переглянути  відео тут і ось тут та зазирнути у безпечну веб-країну Он-ляндію

Увага, БУЛІНГ!

До уваги учасників освітнього процесу!

Повідомляємо Вам, що діє урядова “гаряча лінія” 15-47 з питань протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству щодо дітей.

ПОЛОЖЕННЯ про академічну доброчесність учасників освітнього процесу 2023

ПОЛОЖЕННЯ про академічну доброчесність учасників освітнього процесу 2019

Перелік назв об’єктів топоніміки міста Кам’янця-Подільського, які були перейменовані, а саме: вулиці станом на 02.11.2023р.

З лютого 2025 року у закладі працює інспектор сектору “Служба освітньої безпеки” лейтенант поліції Пара Анастасія Сергіївна.

Сторінка Служби освітньої безпеки

Спільне звернення Міністерств до батьків

 Міністерство надзвичайних ситуацій, Державна інспекція техногенної безпеки та Міністерство освіти і науки України вкрай стурбовані зростанням загибелі та травмування дітей. За статистикою, в нашій країні і в мирний час внаслідок нещасних випадків щодня гине 4 дитини!

Легковажне поводження дітей з вогнем, газом, незнання елементарних правил безпечної поведінки – першопричини сумних та трагічних наслідків. І виною цьому – батьківський недогляд. Статистика трагедій свідчить: здебільшого нещастя трапляються тоді, коли діти залишаються вдома самі, без нагляду дорослих.

Кількість смертельних випадків та травмування серед дітей змушує звернутися до кожного громадянина, особливо до батьків.

  

Шановні батьки!

Не залишайте дітей без нагляду!

Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті.

Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією.

Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми.

Пам’ятайте, ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди – потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.

Пам’ятайте, що життя наших дітей залежить лише від нас самих.

        

Поради батькам п’ятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність – як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

Поради психологічної служби ліцею

Памятка для батьків.

·         Ніколи не займайтесь “виховною роботою” в поганому настрої.

·         Чітко визначте, що ви хочете від дитини (і поясніть це їй), а також дізнайтесь що вона думає з цього приводу.

·         Надайте дитині самостійність не контролюйте кожен її крок.

·         Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні і недоцільні кроки до мети.

·         Не пропустіть моменту коли досягнуто перщі успіхи. Відмітьте їх.

·         Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона осмислила її.

·         Оцініть вчинок, а не особистість. Памятайте: сутність людини і її окремі вчинки не одне і те саме.

·         Дайте дитині відчути (посміхніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, незважаючи на помилку.

·         Ви повинні бути твердими, але добрими.